Online adverteren

''Gebruik Google advertenties zodat jouw klanten jou kunnen vinden en gebruik Facebook advertenties om zelf klanten te vinden.''

google-ads.jpg

Google Ads zijn er speciaal op gericht om zo efficiënt mogelijk in te spelen op de vraag van de consument! De consument zoekt iets op google en op basis van de overeenkomsten met de zoektermen die hij/zij ingeeft zal jouw advertentie bovenaan verschijnen in de zoekresultaten. Klikt men op de advertentie waardoor de consument op jouw website terecht komt, dan betaal je voor die klik op jouw advertentie aan Google. Het is een zeer efficiënte en meetbare manier van adverteren waarbij je terecht komt bij de juiste doelgroep die actief op zoek zijn naar jouw dienst of product! Jouw google advertentie is het schakelpunt tussen de behoefte van de consument om jouw product of dienst te kopen en een bezoek aan jouw website of webshop.

Voordelen:

  • Je betaalt per keer dat er op jouw advertentie wordt geklikt.

  • Duurt niet lang om op te starten.

  • Kan regelmatig bijgestuurd worden naargelang de geboekte resultaten. Zo kunnen regelmatig zoektermen worden aangepast op basis van effectieve resultaten. 

 

social media.jpg

Alle social media kanalen of het nu gaat over Facebook, Instagram, Twitter, LinkedInSnapchat,Whatsapp, enz. hebben allemaal 1 ding gemeen => DATA.

De gegevens die men heeft in hun databanken van alle gebruikers zijn een schatkist aan informatie die jij als adverteerder kan gebruiken om jouw online advertenties zeer gericht te laten verschijnen. Dit is dan ook de kracht van social media! 

Voordelen:

  • Je betaalt per keer dat er op jouw advertentie wordt geklikt of per keer dat de advertentie bekeken wordt.

  • Jouw doelgroep is online aanwezig en is zeer goed te targeten

  • Online adverteren op sociale media is makkelijk meetbaar en kan tijdens de campagne nog aangepast worden op verbetering.